O alta proba

sâmbătă, 2 ianuarie 2010
Am sa postez aici o melodie...de fapt nu este intreaga si este doar o proba...pe viitor posibil o voi termina.Versurile melodiei le-am scris azi noapte si le puteti urmari aici....



Parea ca ma privesti cu interes dar ce sa zic
Prea tarziu am realizat ca nu insemna nimic
Eram atractia de un moment stii prea bine
Se citea in ochii mei tot ce voiam de la tine
Iti cantam piese in care te regaseai cu el de gat
Ma priveai pe mine dar il simteai pe el incat
Erai in stare de orice sal aduci in locu meu
Sa poti sa il atingi sal simti aproape mereu
Nu vei avea a doua sansa banuiesc ca stii de ce
Ai fost nepasatoare miai lasat doar visele
Sio amintire cu tine stateam fatza in fatza
Credeai ca ma joc voiam relatie serioasa
Crezi ca ai gasit fata perfecta nici pe departe
Imaginea ei dispare din vis in noapte
Prima sansa de la mine a2a de la Dumnezeu
Teai jucat cu mine acuma este randul meu


Nuuuu ... nu mai imi pasa de tine
Ai plecat pe drumul tau asa imi este mai bine
Nuuuu ... nu esti in visele mele
Nu mai esti de mult printre gandurile mele



5 comentarii:

Behe spunea...

bai :-? incearca sa te acordezi atunci cand spui acel "nuuuu" pt ca suna al naibii de fals si te zgarie pe creier pur si simplu!

Dokid spunea...

Da stiu suna super aiurea dar a fost doar o proba...am facut versurile noaptea si a2a zi leam cantat...asa simplu...melodia asta nici nu promit ca va fi finisata...

Michelle spunea...

nu suna prea bine(am inteles de ce),dar versurile sunt super bune dupa parerea mea!;)

Michelle spunea...

tine-o tot asa!:)

alinuta spunea...

versurile sunt bune..tine`o tot asa.

Trimiteți un comentariu