Un an de la prima piesa !

sâmbătă, 10 iulie 2010
Mda, s-a facut un an de la prima piesa...pe care am pus-o pe net, si care, e destul de acceptabila, " Piesa pentru ea". Ce am invatat in acest an...huhm...ca orice ar fi tre sa faci ce-ti place, nu conteaza ca nu asculta nimeni, ca te lauda ala, aia, sau ca te injura nu stiu cine.M-am convins ca daca vrei sa faci muzica, iti tre bani...multi...si cu asta nu ma refer la concertele la care te duci pe banii tai, si pe unde mai platesti si bilete =)). In sfarsit, cam atat, daca vreti careva sa descarcati " Piesa pentru ea" http://www.muzica1.net/3666/DokiD+-+Piesa+pentru+ea+.html , aveti link-ul aici, sper sa mearga, am gasit-o si eu pusa pe net.

2 comentarii:

1acolo spunea...

La multi ani și la cât mai multe piese bune ;)

Dokid spunea...

Mersi !

Trimiteți un comentariu